SÜRMEYİN..




Yahu nedir bu ya;ne bu küçüklükten sürülen savaş boyaları kardeş,daha dur ya dur bi…


Sonra büyürkenkileri hiç saymıyorum,işte,evde,aşkta sürülenleri..

Bir çıkartsak şu boyaları ;nasıl diye sormayın sadece deneyin işte ya…yok bende boya demeyin,inanın bir yerinden üzerinize sürülmüştür işte..

Evet çıkarttığımızda ise böyle izi kalıyor yani; izde değil de öle kalıyor kalıp gibi…gerçek olmak ne zor oluyor.

He bide kardeş,öle yalap şap silmeye çalıştığınızda ise öle yarım yamalak kalıyorsunuz,yüzümde bir şey var mı diye sorasınız geliyor,birine bakıyorsunuz işte öle yalap şap..

Tamam çıkarttığınızda karşınızdaki takmışsa ne olacak diyeceksiniz; onu bilmem ama ikinizde karşılıklı çıkarttığınızda işte olacağınız biriniz kuğu, biriniz…

Korkup tekrar sürebilir,sürebilirsinizde ;ama


En nihayetinde birini öyle saf görmüş oluyorsunuz…VE siz hep...

6 yorum:

  ece

26 Şubat 2008 22:37

merhaba sevgili günce...uzun zaman oldu ne ben takip edebildim ne paylaşabildim...neler oluyor sanırım bir hareketlilik söz konusu yalnız yorum yapan sen değilsin gelişmeler var desene :)

  Elmiraege

27 Şubat 2008 17:01

Gelişmleri merak eden tek ben değilmişim :)
Ece senide yazdığın yorumlardan takip ettim ama sende yazmıyorsun fazla sanırım:)
Nedir bu ecenin dediği gelişmeler günce?

  ece

27 Şubat 2008 17:13

elmiraege yazamıyorum çok istedim yazmak ama sanıırm vakit bulamama..ne yazık aslında ..izleyici olarak kalmak ta bana çok şey kattı inan..bu arada gelişme varmı yokmu bilmiyorum ama çok önceleri günce ile konuştuğumuzda sanki tek başına hatıralarlaydı..ama şimdi sanki bir paylaşım sonrasını özetliyor yada bana öyle geliyor..bunu günceden öğreneceğiz sanırım :)

  Elmiraege

28 Şubat 2008 01:19

ece bence hatıralar değilde Günce nin yazdığı gibi anlamaya çalışıyor o kadar,anlamasını sağlayacak olanda namı-diğer Kuğu :)...
Günce sanki kuğu okuyor diye yaza mıyor sanki..
Günce meraklandırma bu kadar..

  Miles

28 Şubat 2008 12:25

Mrb;
Gelişmeler diye sormuşsunuz ama zaten yorumlarınıza bakınca hepsi doğru anlaşılmış demek ki yazıların...
Ve kuğu okuyor diye yazmamazlık etmiyorum...anlamak,nefes,kuğu,ödünç kelimeler

  Elmiraege

28 Şubat 2008 22:15

Günce saol bilgi için :) sadece merakımdan soruyorum.Yazdıkların yaşanmışlık belli;ancak hep bir kırılma,bekleme lafları fazlaca..acaba çoktan gitmiş birini bekliyor olabilir misin? Tersi bir durumu bende yaşatmıştım birine;ama sonra :(
Ece benim blogumuda beklerim :)