Ruhun içime Üflenişinin Yıldönümü...




Şaka gibi!!

Anne-Baba doğum günüm kutlu olsun!!

Değildim belki şehvetinizin bir eseri; ama gelmem bile seçimdi işte.
Umudunuz oldum içini doldurmamı istediğiniz;beklentileriniz birazda olamadıklarınız.Kendim olana kadar sizindim;kendimden sonra ise siz benim oldunuz..
Kardeşlerim doğum günüm kutlu olsun!!

İcabı gerekten paylaşmaya başladık ve başladık işte…Sonradan sonrada n anladık kan bağı dert değil önemli olan paylaşım.
Arkadaşlarım doğum günüm kutlu olsun!!

Vakti hoyratça harcadıklarım, zamanın yalnızca aralarında görüştüklerimiz…

Dostlarım doğum günüm kutlu olsun!!

Ve beni ben eden;kimi benden önce kalma kimi benden sonra olanlar saolun..Rakı masasındaki kadar cesur biraz nahoş;biraz Trakya biraz ege biraz iç Anadolu olan sizler…Karşılaştırmalı bir hayat da kiminiz cevap kiminiz sorular bıraktınız. Hayat denen anı anlatan sorular..

Sevdiklerim doğum günüm kutlu olsun!!

Az kadar çok olanlarınız;gözlerini unutamadıklarım,kızdırdıklarım,öğrendiklerim,öğrettiklerim olan sizler..Az kadar çok olan sen belki de..Hayat paylaşma gayretinde olduklarım,sustuklarım içime üflenen günün dönümü işte..Bilemediklerim,anlamadıklarım..

Zamansız bir şaka gibiydi işte;komik ama ,sonradan sonra zamansız gülüşlerim oldu bu sefer,kiminizin yüzüne denk geldi ;kiminiz anlamadınız.. Yüzünün topraklarına gömülmek istediğim,gözlerine düşen siluetleri bile kıskandığım;ayrılıkların istemsiz,biraz vakitsiz atılmış bir kahkaha olduğunu anlatan...
Olduğumu düşündüğümü olduranlar olan hepiniz;tüm yarım kalmışlıklarla,benim olmayanlar, bir şaka kadar komik geçen yıllar…


Şakayı hazırlayana;en can alıcı yerde benimle kahkayı atanlara,şakayı anlamayanlara yani en nihayetinde ne var ne yok herkese saolun..

9 yorum:

  dilekss

4 Şubat 2008 13:01

ya şimdi senin doğum günüsün mü ? DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN :) söyleseydin ya önceden hediye alırdık :) gani gani senelere :)

  dilekss

4 Şubat 2008 13:07

ben bu doğum günüsü yazısını çok beğendim çalabilrmiyim :)

  Miles

4 Şubat 2008 13:11

Mrb;iyi dileklerin için saol;yazıyı zaten paylaşmak için yazıyorum;yani çalmak diye bişey olmaz ne demek :)...

  dilekss

4 Şubat 2008 13:26

teşekkür ederim :)ama izinsiz paylaşmak istemedim :)

  Nazım Can Cezayirli

4 Şubat 2008 13:48

aga varlığın en güzel hediye yeryüzüne.
ilk merhabamızdan son attığımız kahkaha arasında geçen zamana içelim bu sefer.olmayanlara,olduramadıklarımıza inat.nice mutlu yıllara aga.

  Miles

4 Şubat 2008 14:39

Aga saol;zaten biliyosun;güneşe karşı içtiğimiz bira ve sen aga.Anladık ki o mayhoşluğu yakalamak için her şey...

  dilekss

6 Şubat 2008 15:49

hayırlı olsun yenilemişsin blogunu :) güle güle kullan :)

  Miles

6 Şubat 2008 16:06

Çok saol Dilekss :)

  samdakayisi

9 Şubat 2010 16:25

:)
şimdi gördm doğum günü yazını..
ncc'ye katılıyorum aynen..

varlığı o denli değerli ki yok olamayansın.

tıpkı diğerleri gibi.. hep içten hep samimi..

iyi ki varsın canım..