Susarak Özlüyorum
Öylece, işte sadece ama sadece susarak,kalabalığa denk gelsin istemiyorum
Susuşum,özleyişim bozulmasın diye
Ve sen anlatıyorsun, hemen yanı başımda ve o kadar uzakta…
Ellerimi bağlıyorum içime,
Ve ben en çok kendimi kandırıyorum
Sadece susarak özlüyorum
Hiç tanımadan hem de, ağzına gömülmek gibi
Kalabalığa gelsin istemiyorum
Vakitsiz bir andı belki, ki gerçi hiçbir an vaktinde olmuyordu
Belki de işte tüm korku fonda çalan şarkıda dendiği gibi
rahatsız edici mutluluktan kurtulmaktı
ve ben en çok kendimi kandırıyordum
ve yapılacak tek şey kalıyordu
tek başıma yapabileceğim tek şey
susmak

5 yorum:

  dilekss

22 Mart 2008 19:29

ahmet aslandan mı esinlendin öyle bir şarkısı var .... okuduğumda öyle bir keyif verdi bana ....

  Adsız

9 Nisan 2008 18:11

susmak, ozlemek, hepsi icimizde.. sessiz bir ciglik gibi.

  sevimgunesdogan@hotmail.com

5 Mayıs 2008 16:42

dokunamıyorum ama hissediyorum varlıgını. uykunun bölündügü gecelerde. biliyorum sensin. düşünen.bu kadar yakın bir o kadarda uzak kalmışız. özlüyorum. içimde özlemlerim geziyor sevmelere dair.yakınımda olsan bu kadar sevebilirmiyim.

  Adsız

24 Mayıs 2008 12:20

susarak özlüyorum
susuyarak..

  sevimgunesdogan@hotmail.com

28 Mayıs 2008 12:45

kalıcı olma.arada git uzaklara. özlemlerim ayakta tutuyor.sevgimi.yüceltiyorum.özlüyorum.bekliyorum.