Belki..




Kusura bakma işte belki daha kolay olurdu...
Bilirsin en çok gözaltlarından şakaklarına giden mesafe kadar dı uzaklığımız
Senin bir boşluğun olacağım belki,
Üstünü kapattığın ya da hiç açmadığın
Korkma dolduramasam bile fazla büyütmem

Belki bir dost gibi sırt sıvazlaman kadar acı verecek
Belkide öğlece dik bakamayacağım işte
Biraz kaçamak olacak, yakalanmaktan korkmadan
Kusura bakma işte belki daha kolay olurdu
Gecenin 4 ü bu kadar manidar olmazdı belki
Doğduğumda kulağıma sus denmiş gibiydi sanki
Ya da baktığımda anlatabileceğim tek şey susmaktı
Yorulmamı bekleyeceksin belki
Lakin dedim ya ben en kolay kendimi kandırıyorum
Yani bana ödünç yalanlara gerek yok
Ve sen belki de gelsem de kalamam gibi duracaksın
Belki daha kolay olurdu
Sana Benzetmeseydim sana benzemeyenleri
İşte çoktan unuttuğun gelip geçeni belki de
Şiirde yazdığı gibi “Başlamadan biten yazmanı”

6 yorum:

  fish

25 Mart 2008 10:19

"Lakin dedim ya ben en kolay kendimi kandırıyorum
Yani bana ödünç yalanlara gerek yok"


işte bu...ben kendimi kandırıyorum...sonra da aaa yanıldım diyorum..

yüreğine sağlık...

  Miles

25 Mart 2008 12:51

bazen de o kadar çok kandırıyoruz ki;doğrular,yalanlar birbirine karışıyor

  Miles

27 Mart 2008 18:16

yaşanılana not düşmeye çalıştım...

  ne ben olabildim ne de başkası

28 Mart 2008 10:55

"Sana Benzetmeseydim sana benzemeyenleri"
çok anlamlı...

  A . A

1 Mayıs 2008 09:53

sen yazdıkça bişeyler, burda okudukça yaşadıklarını, cesaretleniyorum ben biraz daha.

" belki daha kolay olurdu
sana benzetmeseydim sana benzemeyenleri "

devam.

  sevimgunesdogan@hotmail.com

5 Mayıs 2008 16:35

bazen dost ol. bazen sevgili. ama sakın çekip gitme.beni en çok sen tanırsın. hala.