EN AZINDAN BE BİRADER...

Doğum günün kutlu olsun be BİRADER…

Belki öle filmlerdeki gibi yol gösterici bir abi olamadım sana
Hatta çokca sinirine bile gittim..

Lakin işte abi olamadığın için anlayamayacaksın..
Ben de tahmin etmemiştim ki ağabeylikten ziyade
İnsanın kardeşi olmasının ne demek olduğunu…

Garipti işte küçükken-ki şimdi 18 sin artık-
Sen uyurken arada nefes alıp almadığını kontrol etmek garipti..

Dedim ya çok öncü olamadım sana belki
Ama çok şeyi de kaptın sanırım

Mesela en kötü anda bile gülecek bir şeyler bulabiliyorsun artık
Hani evimizi boşalttıklarında
Sen ağlamaklı olduğunda ne dediğimi hatırla
“oh be top oynamak için yer açıldı en azından”

Alıp karşıma hayatın şaka olduğunu anlatmak isterdim ama
İşte bunu demek için bile çok erken benim için
Zira bende anlayamadım ki
Öle arada tebessüm ediyorum işte
Yani şakaysa da gerçekse de ikisini de yakalarım en azından diye..

Ve sen anlarsan erkenden ne olduğunu bu keşmekeşlerin
En büyük kahkahayı sen at olur mu?

Doğum günün kutlu olsun be birader

İlişkilerin içinde öncü olmak isterdim ama
İşte yüzmeyi denize atlayıp öğreneceksin be birader
Ki çoktan başlamışsın hani

Ve şimdi önünde aptal bir sınav var
Bir yandan kazanmanı deli gibi isteyen biz
Bi yandan gidecek olma ihtimalinin korkusunu yaşayan biz

Neyse sen bize bakma birader
Dedim ya yaşadıklarımız rolleri biraz değiştirdi bizde
Yani baba,kardeş,abi birbirine girdi..

Neyse birader doğum günün kutlu olsun
Ve unutma ne olursa olsun
“oh be top oynamak için yer açıldı en azından”
Diyebilmeyi becer olur mu?

4 yorum:

  dilekss

2 Haziran 2008 12:31

doğum günüsü kutlu olsun biraderin nice mutlu yıllara :)

  Adsız

2 Haziran 2008 23:17

böyle bir abiye sahip olmanın
tüm güzelliğiyle
iyiki doğmuş*

  engin_güneş

26 Haziran 2008 13:48

Bu yorum yazar tarafından silindi.
  engin_güneş

26 Haziran 2008 13:50

BENİ BEN YAPAN ZATEN HÜZNÜN,DERDİN İÇİNDEN AYIRIP ALDIĞIM HÜZÜNLE KARIŞIK TATLI MUTLULUKLAR VE KÜÇÜK TEBESSÜMLER VE EN ÖNEMLİSİ BEN BUNLARI YAPMAYI SENDEN ÖĞRENDİM BELKİ DE SEN FARKINDA OLMADAN ABİ....bu arada teşekkürler abilerim ve ablalarımm... =)=)