.......

Şimdi susun
Konuşma sırasını bekleyen bakışları bırakın
Takın yüzünüze dinleyen bakışları
Takın diyorum çünkü zor biliyorum
Leb demeden leblebi demeyin
Bırakın karşınızdaki anlatsın ya

Zeka belirtisi diye söylenen söz birazda kabalık değil mi

Kimse parmak kaldırmıyor artık
Oturttun mu lafı gerisi laf-ı güzaf

Anlatmak istediğimi ben anlamadım ki
Sen ilk cümlemde nasıl çözüyorsun ki

Yani bu yazıları baştan sonra okusan
Nedersin ki
Karamsar,üzgün,kızgın
Daha nice sıfatlar

Bende işte bu sıfatları değil
Önündeki ismi arıyorum

Hepimiz arayız artık
Güler gibi sırıtıp her an ağlarız

3 yorum:

  Cansu

13 Haziran 2008 16:24

yorumsuz gerçekten

  Yuki

13 Haziran 2008 17:07

artık leblebi bile demiyorlar ki,leblebiyi atıyorlar ve sıkıyorlar boğazımızı. kulaklara pamuk,dudaklar megafon takılıyor. sonra anlamıyor kimse beni deniliyor. susmak akıl kârı us satan bu dünyada..

teşekkürler bir şeyleri anımsattığın için yeniden.

  Adsız

13 Haziran 2008 19:59

oysa ben hep çocuklara benzetirim,birbirlerinin sözlerini ağzından alan insanları..
hani birbirni tamamlamak gibi gelir bu bana..
küçük prens olsaydı,yetişkinlerin dünyasını çözemediğini söylerdi sanırım..
ve ben hiç bir cümleyi tamamlamak istemiyorum artık..