Sevgili olmak...

"Sevgili olmak,İşte bu demek.."Bilmem kaç kişi okudu bu haberi.Şizofreni Yasemin ile Şervan ın aşkı ile ilgiliydi yazı.Bir kez okudum sonra bir daha..her okuduğumda söyledikleri cümlelere durdurdu aklımı..Yasemin ile şervan aşıklar birbirlerine ama bir sorun oluyor yasemin akıl yarılmaları,olmadık başka hayatların içinde gibi yaşamaya başlıyor ve unutuyor şervanı bu dönemlerde.Şervan ne mi yapıyor..bekliyor,çabalıyor,hatta yaseminin akıl yarılmalarının içine girmeye çalışıyor..Yılmıyor ve bu safhada öle bir laf ediyor ki "Hayatta en güzel şeylerin mücadele verilerek elde edileceğini biliyorum" duruyorum,cümleyi bir daha okuyorum.Ve şervan başarıyor yasemin gerçek yasemin olduğunda gene şervanın oluyor.Şimdi bunu okuyanlar vay be ne adam diyebilirler belki Yasemin çok zormuş diyebilirler ama Şervan ın bu gücü nerden aldığı Yaseminin dediği şu cümleye kadar anlaşılmıyor "Şervan eğer yine senden ayrılmak istersem beni doktora götür"...Duruyorum,...
mücadeleyi karşı tarafa bağlamakta doğru değil yani şervan zaten mücadele etmeyi istiyordu ve yaptı nereye gittiğinin ne sonuç doğurduğunun önemi yok..

0 yorum: