BİLADER...

Hani ilk olan var ya
“sentetik halılar üstünde en orjinal pasları attık”
Diye devam eden vardı ya o yazı bilader

Şimdi öyle bir hal aldı ki
Bu kağıdı boş versem
Hani başına sadece bilader yazsam
Biliriz ya o kadar çok şey dolar altına
Hem de altına yazmasak bile bir şeyler
Olur ya
İşte ben o duyguyu hiç anlatamam,
Yazamam ki be bilader

“Gördüm diyebilseydimle” başladı be bilader her şey
Hani o dolabında yazan ve her ilişkinin özü olan
Daha doğrusu sade içimizde olan ve başımıza gelen
Yani bir türlü “diyemedik” işte
He sonradan o kadar çok “ilk yardım geceler” yaşadık ki
O kadar çok “yaralarımızdan çiçekler yaptık”
Hem de“Özümüzün gizinde sakladığımız”

Çok güldük bilader be çok hem de
Ayrı ayrı bile çok gülmüşüzdür bilader
Ama nasıl anlatılırki be birbirine bakıp
Sadece bakıp kahkaha atabilmenin tadı
Bilader bunu anlar demek
Misal
Döverler mi? Yazsam buraya
Bak işte yine güldüm mesela

O kadar çok kafa yorduk ki be
Mesela şimdi hiç anlamsız bir ilişki yok bilader
O kadar güzel yontuk ki onları…
ama biz o yontulandan kalanı hiç sevmedik bilader

Güldüğümüz,düşündüğümüz,yorduğumuz
Acıttığımız,acıtana güldüğümüz
Ne var ne yok her şey için saol bilader

“En nihayetinde kimseler inanmaz hayal zanneder işte”

3 yorum:

  A . A

28 Aralık 2010 14:59

“kimseler inanmaz hayal zanneder işte”

yazarım yorum olarak diye geçti aklımdan okumaya devam ederken bir yandan.
ama bi yandan da tüylerimin diken dikenliği geçsin sonra yazayım dedim..

aynı anda çok işi, hatta birçok anda bi işi yapamayabilirim, ama konu kafa yormak olursa blirsin canbazızdır..

postun sonunda bu cümleyi senin yazdığını görünce ve gülümseyince, senin burada ne kadar gülümseyeceğimi de bildiğini düşünüp bildiğin sırıtınca uzun uzun, "asıl sen saol" yazısı döşenmek farz oldu. yakındır. ama bilirsin aram iyi değil planlarla ..

  Adsız

28 Aralık 2010 23:47

ben odadan taşınıyorum. zira bu saadetiniz göz önünde bulundurulunca kendimi kara kedi gibi hisetmeye başladım iyicene..

saygılarımla
_duşka

  Miles

29 Aralık 2010 16:54

allahtan o saadetin senle birlikte katmerlendiğini anlayabilecek düzeydesin handuşkam