KARDEŞTEN İNCİLER

-büyük hevesle ev telefonuna koşması;yarım yamalak konuşmayla;beni aradıklarını anlaması ve
-“selim seni arıyorlar” diye bağırması;abi kavramı yerleşmemiş


*fotoğrafınız ben çekebilir miyim abi?
-al bakalım
-sonuç: vizöre hep kapalı gözünü denk getirdi.Biz öteki gözünle bakacaksın dedikçe o gözü değiştirdi ama değiştirdikçe gözü de kapadı

*Milli takımın maçını izlerken;
-ya abi rüştü hem Fenerbahçe de hem burada nasıl oynuyor?

*Benzin istasyonun içerisinde kasaların önünde bir tarafta kamera diğer tarafta kameranın görüntüsünün olduğu tv var
-Baktım bizimkinin kafası sağa sola hızlıca hareket ettiriyor
-Ufak bir sorgu sonucu kendini tv de kameraya bakarken yakalamaya çalıştığını öğrendim..

4 yorum:

  dilekss

23 Nisan 2008 13:34

kardeşin yerini hiç bişi tutmuyor hele yaş ilerleyince bir arkadaş , bir dost, bazen anne,baba ,bazen bir kahkaha , bazen kaybetme korkusu , ne bilim keratalar herşeyi yaşatıyorlar :)

mimledim seni haberin ola :)

  Adsız

23 Nisan 2008 18:24

kardeşler..
onlar dünyanın en güzel şeyi :)

  A . A

1 Mayıs 2008 09:46

bunlardan daha varsa istiyorum biraz daha. okuması çok keyifli.

  sevimgunesdogan@hotmail.com

1 Mayıs 2008 11:42

et kemik,ruh her şey çok yakın kardeşle. bazen çok uzak kayıplarda oluyor. en güzeli eş ruhlu kardeş seni görmesede duyuyor anlıyor. her halıiyle sahipleneceksin seveceksin. sevmeyi ögreteceksin.hala.